استان ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توزیع ۱۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بیرجند

بیرجند- طی مراسمی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه ۱۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بیرجندی توزیع شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، طی مراسمی صبح چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولین، در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بیرجندی توزیع شد.

علی خطیب‌زاده، قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم بیان کرد: توجه ویژه به تحصیل و دسترسی عادلانه همه دانش‌آموزان تحت حمایت به ابزارهای آموزشی مورد توجه ویژه این نهاد است.

وی ادامه داد: در قالب این رزمایش هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند بیرجندی قرار می‌گیرد.

خطیب زاده گفت: توزیع این بسته‌های لوازم‌التحریر، گامی کوچک اما مؤثر در جهت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد انگیزه اینکه ادامه تحصیل است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در استان، گفت: هدف‌گذاری این نهاد بر تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی برای همه دانش‌آموزان تحت حمایت است.

وی با دعوت از تمامی خیرین و نیکوکاران برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، افزود: امیدواریم با همدلی و مشارکت همه اقشار جامعه، بتوانیم آینده‌ای روشن برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم رقم بزنیم.

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *