استان ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی/ از کشف سوخت قاچاق تا دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

بیرجند- بسته خبری حوادث امروز در خراسان جنوبی، از حوادثی چون دستگیری خرده‌فروشان، توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم و کشف سوخت قاچاق خبر می‌دهد.

بسته خبری

به گزارش نگاه خراسان جنوبی،بسته خبری حوادث امروز در خراسان جنوبی، از حوادثی چون دستگیری خرده‌فروشان، توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم، کشف سوخت قاچاق، دستگیری سارق احشام خبر می‌دهد.

 

دستگیری سارق احشام در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین از دستگيری سارق احشام و کشف چهار فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت احشام در روستاهاي اطراف شهرستان قاينات، رسيدگي به پرونده در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا فولادی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق، يک نفر سارق را در اين خصوص شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفت که پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه سارق دستگير شد.

وی با بيان اينکه سارق در بازجويي اوليه به چهار فقره سرقت احشام اعتراف کرد، گفت: مهتم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

توقیف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاينات هم گفت: مأموران انتظامي در بازرسي از دو دستگاه تريلي، ۱۰ هزار و ۷۰۰ ليتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزيع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ عليرضا فولادی ارزش این فرآورده‌ها را پنج ميليارد ريال دانست و گفت: در این رابطه، ضمن توقیف دو دستگاه تريلی، دو نفر متهم دستگير شدند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک، با مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ تماس گرفته يا از طريق پيامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

دستگیری ۷۹ خرده‌فروش مواد مخدر

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش در شهر در مناطق آلوده و جرم‌خيز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در بازرسی از پاتوق‌های شناسايی شده و همچنين با کنترل محورها، مقدار ۲۳۰ کيلوگرم انواع مخدر سنتي و صنعتي کشف شد، گفت: همچنین ۷۹ خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر و ۶۲ معتاد دستگیر شد

سرهنگ اکبری با اشاره به اين که اجرای اين طرح، موجب رضايتمندي شهروندان و همچنين تقدير و تشکر آنان را به همراه داشته است، افزود: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در سرایان

فرماندهی انتظامی شهرستان سرايان هم از اجرای طرح برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف و مزاحم در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين رابطه ۲۳ دستگاه موتورسيکلت متخلف توقيف شده است.

سرهنگ مهدی شکوهی‌راد ادامه داد: این طرح در راستای بازگشایی مدارس به منظور برخورد با موتورسيکلت سواران متخلف که باعث نارضايتی شهروندان شده بودند، اجرایی شد.

وی با بیان اینکه راکبان متخلف با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنيت عمومی از اهداف پليس در اجرای اين طرح‌ها است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
مجتبی کیخای حسین‌پور
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *