استان ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
از نیمه شهریور انجام شد؛

جمع‌آوری ۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند خراسان جنوبی

بیرجند- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته خراسان جنوبی گفت: از نیمه شهریورماه تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است.

جمع‌آوری ۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند خراسان جنوبی

به گزارش نگاه خراسان‌جنوبی، مراسم شور عاطفه‌ها صبح سه‌شنبه با حضور مدیران کمیته امداد‌، آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه هیئت امنایی دخترانه علامه حلی بیرجند برگزار شد.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته خراسان جنوبی در این مراسم، مشارکت دانش‌آموزان در کمک به تهیه مایحتیاج تحصیلی هم‌نوعان را از اهداف اصلی این برنامه دانست و افزود: شور عاطفه‌های امسال از ۱۵ شهریور شروع شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری‌شده که به دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته خراسان جنوبی بیان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد هم‌افزایی گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، خیران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بوده‌ایم.

وی افزود: برنامه داریم برای ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد بسته تحصیلی تهیه و در روزهای آتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنیم تا این دانش آموزان هم با آسودگی خاطر، شادابی و نشاط در کلاس درس حاضر شوند.

لطفی خواستار همراهی هر چه بیشتر نیکوکاران در شور عاطفه‌ها شد و گفت: شهروندان و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی (دانلودکافه بازار) در این طرح ملی شرکت کنند.

 

 

انتهای خبر/

بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *