استان ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
از ابتدای امسال انجام شد؛

ایجاد ۳۶۱ طرح اشتغال ویژه نیازمندان روستایی و عشایری خراسان‌جنوبی

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳۶۱ طرح اشتغال توسط این نهاد ویژه نیازمندان در مناطق روستایی و عشایری راه‌اندازی شد.

محمد عرب
به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محمد عرب پیش از ظهر یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، با اشاره به ایجاد ۳۶۱ طرح اشتغال روستایی و عشایر ویژه نیازمندان این مناطق، بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳۹ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: بیشتر طرح‌ها در زمینه‌های  پرورش طیور، دامپروری،صنایع دستی، حمل و نقل، خدمات، کشاورزی و فرش و گلیم بوده است.
عرب با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۷۶ خانوار روستایی تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد: از متقاضیان و افراد جویای کار ساکن در روستاها خواستاریم برای استفاده از این تسهیلات در سامانه حیات  ثبت نام کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد استان  آمادگی ارائه تسهیلات به متقاضیان تحت حمایت ساکن در روستاها و عشایر را دارد و به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان این مناطق است.
وی ادامه داد: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در راستای راه‌اندازی و یا توسعه طرح‌های کارآفرینی مددجویان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند غیرتحت حمایت اجرا می‌شوند.
عرب با بیان اینکه بسته حمایتی شامل تسهیلات قرض‌الحسنه و برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای اجرای این طرح‌های اشتغال در نظر گرفته شده است، گفت: طرح‌های اشتغال براساس مزیت‌های منطقه‌ای و در راستای توانمندسازی ساکنان این مناطق راه‌اندازی می‌شوند.
انتهای پیام/
بانک کشاورزی همراه اول

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *