استان ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اولین پرواز حج عمره امسال از فرودگاه شهید کاوه بیرجند انجام می‌شود

با اولین پرواز حج عمره امسال از فرودگاه شهید کاوه بیرجند، این فرودگاه به ایستگاه پروازی حج عمره تبدیل شد. این پرواز به مقصد جده توسط هواپیمایی ایران ایر، دوشنبه ۳۰ مهرماه انجام می‌شود.

عظیم طهماسبی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری مهر، عظیم طهماسبی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده، فرودگاه شهید کاوه بیرجند به عنوان ایستگاه پروازی حج عمره اعلام شده است.

وی افزود: اولین پرواز حج عمره سال ۱۴۰۳ در ۳۰ مهرماه از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد. این پرواز به مقصد جده توسط هواپیمایی ایران ایر برنامه‌ریزی شده است.

طهماسبی ادامه داد: پرواز یاد شده ساعت ۱۷:۴۵ وارد فرودگاه بیرجند می‌شود و در ساعت ۱۸:۴۵ به مقصد جده پرواز خواهد کرد. همچنین، کلیه امکانات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات هوانوردی و فرودگاهی و رضایت زائرین محترم فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همانند پروازهای حج تمتع، میزبانی شایسته‌ای برای زائرین عزیز داشته باشیم. طهماسبی در پایان تأکید کرد: به دلیل انجام عملیات چک و بازرسی و تشریفات پرواز، از حضور بدرقه‌کنندگان در فرودگاه معذوریم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
بدون نویسنده
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *