استان ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 3 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش پروازهای عمره مفرده از خراسان جنوبی به ۵ پرواز پیگیری می‌شود

بیرجند- پیگیری‌ها برای افزایش تعداد پروازهای عمره مفرده از خراسان جنوبی به ۵ پرواز در حال انجام است تا زائران با کمترین دغدغه از فرودگاه بیرجند به سرزمین وحی اعزام شوند.

پروازهای عمره مفرده

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی اعلام کرد که پیگیری‌ها برای افزایش تعداد پروازهای عمره مفرده از خراسان جنوبی به ۵ پرواز در حال انجام است. حسین دستگردی با اشاره به نیاز و مطالبه مردم استان برای افزایش پروازهای حج از فرودگاه بیرجند، گفت: «این موضوع از جمله درخواست‌های مهم مردم خراسان جنوبی است.»

دستگردی در حاشیه اعزام اولین گروه زائران عمره مفرده از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند، به خبرنگار تسنیم گفت: «نخستین گروه از زائران عمره مفرده استان، شامل ۲۶۳ نفر در قالب ۲ کاروان، از فرودگاه شهید کاوه بیرجند به سرزمین وحی اعزام شدند. در مراحل بعدی، از دی‌ماه، تلاش می‌شود تعداد پروازها به بیش از دو برابر افزایش یابد و حدود ۵ پرواز از استان انجام شود.»

وی با تأکید بر مطالبه مردمی برای تسهیل سفر حج افزود: «اعزام زائران از فرودگاه شهید کاوه بیرجند یکی از درخواست‌های مهم مردم استان بوده است. پرواز بعدی در پنجم آذرماه انجام خواهد شد و در مرحله اول، دو پرواز برنامه‌ریزی شده است.»

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی همچنین خاطرنشان کرد: «پیش از این، در ۱۳ و ۱۸ مهرماه نیز دو کاروان به صورت فوق‌العاده از مشهد به سرزمین وحی اعزام شدند. اما پیگیری ما برای افزایش پروازها از استان ادامه دارد تا زائران بتوانند با کمترین دغدغه از فرودگاه بیرجند به این سفر معنوی مشرف شوند.»

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *