استان ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 2 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جمع‌آوری هفتگی بیش از ۴۰ تن نخاله در منطقه دو بیرجند

بیرجند- مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند از جمع‌آوری هفتگی بیش از ۴۰ تن نخاله در این منطقه و پاکسازی زمین‌های بایر خبر داد.

۴۰ تن نخاله در منطقه دو بیرجند

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محمدحسین ربیعی، مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند، صبح چهارشنبه اعلام کرد: با هدف حفظ محیط زیست شهری، نخاله‌های ساختمانی رها شده در نواحی مختلف منطقه دو و زمین‌های بایر به طور مستمر توسط عوامل اجرایی خدمات شهری جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: روز گذشته عملیات پاکسازی و حمل نخاله‌های شهری در خیابان غفاری و ظفر توسط عوامل خدمات شهری منطقه دو انجام شد. پاکیزگی معابر شهری یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری است و این برنامه به‌صورت مستمر اجرا خواهد شد.

ربیعی همچنین اظهار داشت: متأسفانه برخی از شهروندان با دپوی خاک و نخاله در زمین‌های بایر، علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست‌محیطی، به سیمای شهر آسیب می‌زنند و موجب آلودگی بصری می‌شوند. وی از شهروندان خواست تا با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند تا از رهاسازی نخاله‌ها در سطح منطقه جلوگیری شود.

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند همچنین توضیح داد که جمع‌آوری نخاله‌های موجود در زمین‌های بایر با تلاش واحد خدمات شهری به‌طور مستمر و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و ظرفیت‌های موجود انجام می‌شود. وی تصریح کرد: عملیات جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماندها با هدف ساماندهی منظر شهری، بهبود پاکیزگی و رفاه شهروندان ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *