استان ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - 21 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیمارستان ایران مهر کمبود دارو ندارد

رئیس بیمارستان ایران مهر خراسان جنوبی از افزایش درصد اشغال تخت‌های فعال این بیمارستان به ۷۰ درصد خبر داد و گفت این بیمارستان خدمات گسترده‌ای به بیماران ارائه می‌دهد.

بیمارستان ایران مهر

به گزارش نگاه خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس بیمارستان ایران مهر اعلام کرد که درصد اشغال تخت‌های فعال این بیمارستان از ۲۰ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۷۰ درصد رسیده است. وی با اشاره به وجود ۳۲ تخت بستری و ۱۵ تخت سرپایی در این بیمارستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار به این مرکز مراجعه کرده‌اند و خدمات ارائه‌شده از ۵ هزار خدمت در ماه به ۱۴ هزار خدمت افزایش یافته است.

مرتاضی افزود: بیماران تحت پوشش بیمه فقط ۵ تا ۱۰ درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند، در حالی که ۹۰ درصد هزینه‌های بیماران بستری و ۸۵ درصد هزینه‌های بیماران سرپایی از طریق بیمه تأمین می‌شود. صندوق بیماران صعب‌العلاج نیز مابقی ۱۰ درصد را پوشش می‌دهد.

وی همچنین اعلام کرد که این بیمارستان به بیماران استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز خدمات می‌دهد و کلیه خدمات مربوط به شیمی‌درمانی و سرطان در این مرکز انجام می‌شود. دستگاه پزشکی هسته‌ای نیز وارد استان شده و در بیمارستان رازی در حال نصب است.

مرتاضی تأکید کرد که این بیمارستان کمبودی در زمینه دارو ندارد و دو فوق تخصص هماتولوژی و آنکولوژی و دو متخصص آنکولوژی و پرتو درمانی در آن مشغول به کار هستند، اما نیاز به یک متخصص هماتولوژی و آنکولوژی اطفال همچنان وجود دارد.

 

انتهای پیام/

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
فاطمه آسمانی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *