متفرقه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 3 ثانیه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
برای نخستین بار در کشور؛

جایزه تعالی سازمانی در صنعت کاشی و سرامیک اجرا می‌شود

بیرجند- رئیس کمیته اجرایی دبیرخانه تعالی صنعت کاشی و سرامیک ایران با بیان اینکه امسال برای نخستین بار طرح جایزه تعالی سازمانی در صنعت کاشی و سرامیک در کشور اجرا می شود، گفت: اختتامیه جایزه طرح تعالی صنعت کاشی و سرامیک چهارم اسفندماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

رئیس کمیته اجرایی دبیرخانه تعالی صنعت کاشی و سرامیک ایران

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، نسرین احمدی صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تعالی صنعت کاشی و سرامیک ایران، بیان کرد: امسال برای اولین بار، در صنعت کاشی و سرامیک ایران جایزه تعالی کاشی و سرامیک اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون کارهای اولیه طرح جایزه تعالی انجام شده و وارد فاز اجرایی شده است، افزود: از یک‌سال گذشته تاکنون جلسات متعددی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن طرح تعالی انجام شده است.

رئیس کمیته اجرایی دبیرخانه تعالی صنعت کاشی و سرامیک ایران ادامه داد: با بررسی های انجام شده از مدل اروپایی ۲۰۲۰(EFQM) استفاده و تدوین شده است.

احمدی با اشاره به فرایند جایزه طرح تعالی صنعت کاشی و سرامیک ایران، بیان کرد: بعد از اعلام شرکت‌های متقاضی، قرارداد مربوطه منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم شرکت‌ها بعد از ثبت‌نام آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و طبق آن خود ارزیابی انجام می‌دهند، گفت: ارزیاب و مجموعه‌ها، طبق اظهارنامهها، ارزیابی را انجام و نتیجه را به دبیرخانه ارسال می کنند.

احمدی بیان کرد:بعد از ارسال گزارشات ارزیاب‌ها یک تیم داوری که متشکل از اعضای کمیته علمی است، در قالب تیم داوری ارزیابی ها را نمره می دهند و نتیجه را به دبیرخانه ارسال می کنند.

وی از برگزاری اختتامیه طرح تعالی صنعت کاشی و سرامیک ایران در چهارم اسفندماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بعد از اعلام نتایج هر شرکتی می‌داند چه سطحی از جایزه را بدست آورده است.

احمدی با بیان اینکه از ۲۰ آبان ماه تیم‌های ارزیابی در مجموعه ها حضور پیدا خواهند کرد، گفت: طرح تعالی صنعت کاشی و سرامیک نگاهی بلند و مدت دار است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
رقیه رحمتی راد
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *