استان ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اختصاص۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی خراسان جنوبی

آبرسانی

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستانهای نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی و محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مورد پیگیری مفاد تفاهم نامه ۵۰۰ میلیارد تومانی مجتمع‌های آبرسانی روستاهای استان و حوزه انتخابیه شهرستان‌های سربیشه و نهبندان دیدار و گفت و گو کردند.

نظر افضلی بیان کرد: براساس تفاهم نامه منعقده در سال جاری وزارت نیرو متعهد شده است با تزریق بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در ۲ سال به استان تمامی مجتمع‌های آبرسانی روستایی استان را تکمیل و‌ راه اندازی تا تمامی روستاها از نعمت آب شرب و بهداشتی بهره مند باشند.

وی در رابطه با آبرسانی روستاهای شهرستان‌های سربیشه و نهبندان و همچنین تعرفه گرمسیری شهرستان نهبندان که درگرمترین نقطه کویری قرار گرفته است وهمچنین تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سربیشه و فاضلاب روستاهای چنشت و دهک به وزیر نیرو تذکر داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: به وزیر بهداشت در خصوص افزایش سهمیه پزشک متخصص برای بیمارستان‌های نهبندان و سربیشه، به وزیرکشور و رئیس سازمان امور استخدامی کل کشور در خصوص تسریع در روند ساخت و راه اندازی مجتمع های اداری شهرهای مود، شوسف و درح و به وزیر راه و شهرسازی درخصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران راه های روستایی و بازگشایی محور نهبندان به شهداد که قریب به ۹ ماه است مسدود می‌باشد تذکر داده شده است.

افضلی بیان کرد:در این جلسه با حضور وزیر نیرو درکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی پیرامون تزریق کامل  اعتبارات سد تغذیه اى بندان و پروژه هاى آبرسانى روستاها و نیاز شدید تخصیص اعتبار و همچنین افتتاح سد سیاهو و آغاز سد تغذیه مشوکی بخش درح با وزیر نیرو بحث و تبادل نظر شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی به ملاقات میراشرفی رئیس گمرک کشور و پیگیری و گفت و گو درخصوص وضعیت پروژه دستگاه  ایکس ری کامیونی گمرک مرز ماهیرود شهرستان سربیشه اشاره کرد.

وی بیان کرد: دستور تخصیص دستگاه X Ray کامیونی به مرزماهیرود درسال ۹۷ با پیگیری‌های انجام شده اخذ شده که متولی تامین آن وزارت دفاع است که علیرغم مکاتبات و مذاکرات متعدد متاسفانه هنوز شاهد تجهیز گمرک ماهیرود به این دستگاه مهم نبوده ایم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *