استان ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تایید صلاحیت ۶۵ داوطلب برای انتخابات مجلس یازدهم

انتخابات

هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان گفت: شورای نگهبان پس از بررسی شکایات داوطلبان احراز صلاحیت نشده و رد صلاحیت شدگان از ۲۷ دی، نتایج این بررسی‌ها را به وزارت کشور ارائه کرد تا از طریق فرمانداری‌ها از امروز به داوطلبان اعلام شود.

حجت الاسلام محمدی افزود: بر این اساس از ۱۲۶ ثبت نام شده در خراسان جنوبی برای ۴ کرسی مجلس یازدهم، صلاحیت ۶۵ داوطلب تایید و ۴۷ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۴ نفر هم انصراف دادند.

وی در خصوص تفکیک این آمار در حوزه‌های انتخابیه گفت: در حوزه انتخابیه بیرجند – درمیان – خوسف از ۴۰ داوطلب ثبت نام کننده، ۲۳ نفر تایید و ۱۳ نفر رد صلاحیت شدند و ۴ نفرنیز انصراف دادند. البته صلاحیت یک نفر همچنان در حال بررسی است. در حوزه قاین – زیرکوه از ۲۷ داوطلب، ۱۸ نفر تایید و ۱۴ نفر رد صلاحیت شدند و ۲ نفر انصراف دادند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان افزود: در حوزه فردوس – طبس – سرایان – بشرویه از ۳۴ داوطلب، صلاحیت ۱۸ نفر تایید و ۱۴ نفر رد شد و ۲ نفر هم انصراف دادند. در حوزه نهبندان – سربیشه از ۲۵ داوطلب، صلاحیت ۱۴ نفر تایید و ۷ نفر رد شدند و ۴ نفر نیز انصراف دادند.

در مرحله قبلی بررسی صلاحیتها، هیات نظارت استان، صلاحیت ۵۱ نفر را تایید کرده بود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *