اجتماعی ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در سربيشه

راه‌سازی
رئيس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سربيشه خبر داد:

به گزارش اصحاب رسانه، سعيد سارانی رئيس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سربيشه گفت: ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملي ابرار در شهرستان سربيشه  در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه‌های طرح ملی ابرار شهرستان سربيشه در نقاط مختلف و براساس اولویت‌ اجراء می‌شود همچنین  متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پنج  گانه ابرار شهرستان سربيشه ٦٠ درصد است.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سربيشه بیان  کرد: از مجموع ۲۲ کیلومتر راه‌های روستایی طرح ملی ابرار در مرحله اول این شهرستان به مقدار ۱۳ کیلومتر  آن تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید از جمله راه‌های روستاهای ملا عباس حسينی به طول ٥ كيلومتر، کیدشت به طول ٥ كيلومتر و محمدصباغ به طول ۳ كيلومتراز راه آسفالته روستایی مناسب بهره‌مند خواهند شد.

سارانی گفت: عمليات زيرسازی (عليات خاكی) اين پروژه به صورت امانی توسط دستگاه‌های اين اداره اجرا شده و جهت اجرای عمليات ابنيه فنی و آسفالت آن از اعتبارات ملی به آن تزریق خواهد شد.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سربيشه با اشاره به راه به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه در جوامع امروزی گفت: اتصال روستاها با احداث و بهسازی راه‌های روستایی جدید و کاهش مسافت، علاوه بر کاهش هزینه‌های رفت و آمد روستاییان و ارتقا ایمنی تردد آن‌ها، زمینه توسعه و رشد اقتصادی روستاها را فراهم خواهد کرد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *