اجتماعی ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های نوروزی عتبات عالیات به ۱۱ اسفند موکول شد

عتبات عالیات

ابوالفضل نوفرستی در گفتگو با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ از روز جمعه ۹ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و تا دو هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: افرادی که تا پایان فروردین ماه سال ۸۶ و ماه قبل نام‌نویسی کرده‌اند برای حج تمتع سال ۹۹ می‌توانند ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از طریق پیامک به تمام افرادی که اولویت تشرف آن‌ها اعلام شده، اطلاع‌رسانی شده است گفت: این زائران می‌توانند به‌صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

نوفرستی افزود: تمامی کاروان‌های شهرستان و قیمت آن‌ها در سایت مشخص است و هیچ لزومی برای حضور فیزیکی برای دفاتر و کاروان‌های زیارتی نیست.

وی با تصریح به اینکه افراد بعد از ۷۲ ساعت از زمان ثبت‌نام باید با مراجعه به دفاتر زیارتی ثبت‌نام خود را قطعی کنند گفت: برای نام‌نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی نیست.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اعلام اینکه محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت‌نام برداشته شده و زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به‌مرور زمان در روزهای بعد از ثبت‌نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه و مدارک قیدشده در اطلاعیه را ارائه کنند تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

نوفرستی با اشاره به سفرهای نوروزی عتبات عالیات گفت: ثبت‌نام قطعی در کاروانها از ساعت ۹ صبح روز ۱۱ اسفند آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند بر اساس اولویت‌های خود به بخش ثبت‌نام سایت مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ابراز کرد: قرعه‌کشی به‌صورت گروهی انجام شده است.

نوفرستی تصریح کرد:  زمان ثبت‌نام اولویت‌های (۱ و ۲) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ اسفند، اولویت‌های (۳ و ۴) از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۱ اسفند، اولویت (۵ و ۶) از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۱ اسفند، اولویت (۷) از ساعت ۱۳  روز یکشنبه ۱۱ اسفند و اولویت (۸) از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۱ اسفند خواهد بود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *