استان ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اختتامیه هشتمین جشنواره شعر فجر استان خراسان جنوبی لغو شد

جشنواره شعر فجر

به گزارش اصحاب رسانه، ۳۰ بهمن ماه خبر از شیوع ویروس کرونا در ایران پیچید و امروز این ویروس در سطح کشور شیوع پیدا کرده که در همین راستا به علت حفظ سلامت مردم اکثر جلسات عمومی در استان خراسان جنوبی از جمله اختتامیه هشتمین جشنواره شعر فجر استان خراسان جنوبی لغو شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این باره اظهار داشت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران تصمیماتی گرفته شده که تمام برنامه‌های هنری و سینمایی سراسر کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا تا پایان هفته تعطیل است. 

ناصر نبی زاده افزود: در این اطلاعیه که در پایگاه اینترنتی این وزارت خانه منتشر شد آمده است: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود.

وی تاکید کرد: در این راستا این اداره به منظور اهمیت موضوع سلامت انسان و جامعه و تاکید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و توصیه‌های وزارتخانه متبوع تا عادی شدن شرایط از برگزاری اختتامیه جشنواره امتناع می‌کند و در فرصتی مناسب و خوب این اختتامیه برگزار خواهد شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *