اجتماعی ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فروش اینترنتی میوه شب عید در خراسان جنوبی

میوه

به گزارش اصحاب رسانه، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه تنظیم بازار گفت: هزار و ۱۰۰ تن میوه تنظیم بازار شامل پرتقال و سیب برای ایام نوروزدر استان پیش بینی شده است.

شهرکی با بیان اینکه توزیع میوه تنظیم بازار از شنبه ۲۴ اسفند در سطح استان آغاز می‌شود، افزود: تصمیماتی درخصوص فروش اینترنتی میوه، مشابه کالا‌هایی مانند برنج و شکر صورت گرفت که از طریق شرکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مجاز انجام شود.

وی با اشاره به اطلاع رسانی قیمت و فروشگاه‌های مجاز در روز شنبه و کاهش حضور مردم در اجتماعات گفت: هم اکنون اقلام اساسی از جمله برنج و شکر به شکل اینترنتی توسط دو شرکت درحال توزیع است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در کالا‌های اساسی نداشتیم، افزود: پیش بینی لازم برای شکر، گوشت، مرغ منجمد و گرم در دستور کار است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شهرکی درخصوص اقلام بهداشتی افزود: در حوزه مواد شوینده هیچ مشکل و کمبودی نداریم و در اقلامی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کمبود‌هایی داریم که در حال تولید و توزیع است.

وی با بیان اینکه بازار استان می‌تواند به تعادل برسد و لازمه آن خرید مردم به اندازه نیاز است گفت: شرکت‌هایی که توان وارد کردن این اقلام را دارند با اعلام موجودی و نام نویسی در سامانه جامع انبار‌ها امکان توزیع را دارند و در صورتی که اعلام موجودی صورت نگیرد تخلف محسوب می‌شود و بعنوان کالای قاچاق برخورد خواهد شد.

وی گفت: تا امروز ۶ پرونده به تعزیرات حکومتی و یک پرونده به دادستانی استان ارسال شده که منجر به پلمپ فروشگاه شده است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *