اجتماعی ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تشدید اقدامات کنترلی در ورودی و خروجی استان

معتمدیان

به گزارش اصحاب رسانه، استاندار دیشب در برنامه شب‌های زعفرانی شبکه خاوران گفت: در این طرح تمام ظرفیت‌های ستاد تسهیلات نوروزی در سال‌های گذشته، در ۹ گلوگاه اصلی ورود و خروج استان در ۵ شهرستان مستقر می‌شوند تا عبور و مرور افراد به استان کنترل و موارد مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا شناسایی شوند.

معتمدیان با بیان اینکه در هیچ نقطه‌ای از کشور قرنطینه انجام نشده و ما نیز تابع تصمیمات ملی هستیم، افزود: نباید به موضوع کرونا تک بُعدی نگاه کرد، چرا که وجوه مختلفی از جمله مسائل امنیتی، اجتماعی و همچنین کسب و کار مردم باید در نظر گرفته شود و در هیچ نقطه کشور به صورت مطلق، عدم تردد اِعمال نشده است.

وی با اشاره به تلاش برای تامین امکانات و تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های استان از پیگیری برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم در گفتگو با وزیر بهداشت خبر داد و افزود: ۱۰۰ هزار ماسک در روزهای آینده وارد استان می شود و ۱۲ هزار بسته بهداشتی نیز برای بیماران خاص و صعب العلاج، جانبازان و مددجویان کمیته امام خمینی (ره) و بهزیستی توزیع خواهد شد.

استاندار در ادامه از راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در راستای کاهش ترددهای غیرضروری به زودی خبر داد و گفت: این فروشگاه‌های اینترنتی حداقل ۳ هزار قلم از نیازهای اولیه مردم را تامین خواهند کرد.

معتمدیان با تاکید بر همدلی همه مردم و مسئولان گفت: تمام اقدامات پیشگیرانه بدون مشارکت و همراهی مردم بی نتیجه خواهد بود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *