اجتماعی ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خراسان جنوبی در چهارشنبه سوری امسال قربانی نداشت

چهارشنبه سوری

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با اصحب رسانه اظهار کرد: شب گذشته خراسان جنوبی یکی از آرام‌ترین چهارشنبه سوری‌های خود را در چند سال اخیر تجربه کرد.

وی افزود: از روزها قبل پیام‌های آموزشی برای جلوگیری از شرکت در مراسم چهارشنبه سوری به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع کرونا منتشر شد که فرهنگ‌سازی خوبی صورت گرفت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی بیان کرد: به دنبال این فرهنگ سازی‌ها که با رعایت از سوی مردم همراه بود، خراسان جنوبی اولین چهارشنبه سوری بدون تلفات و حادثه خاصی را سپری کرد.

عباسی با بیان اینکه چهارشنبه سوری در سال‌های اخیر تبدیل به چهارشنبه سوزی شده بود، افزود: از خانواده‌ها تشکر می‌کنیم که از حضور جوانان و نوجوانان خود در مراسم غیراصولی چهارشنبه سوری جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: در سطح استان تنها یک بانوی ۴۱ ساله از شهرستان نهبندان که در حال گذر از محل حادثه بوده، به دنبال اصابت ترقه، دچار جراحت در ناحیه صورت شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این بانو در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت و به علت جراحت مختصر از بیمارستان مرخص شد.

عباسی یادآور شد: در سطح استان تمامی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شامل؛ ۱۸ پایگاه شهری و ۶۰ پایگاه جاده‌ای برای امدادرسانی به حوادث چهارشنبه سوری آماده باش بودند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *