اجتماعی ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ممنوع شد

حیات وحش

حسن اکبری، شب گذشته ۸ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ورود گردشگران به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان ممنوع شده است.

وی گفت: براساس تصمیمات متخذه در جلسه با هدف جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه‌های داخل مناطق و… و به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس مقرر شد تا از هرگونه ورود به مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش، تالاب و به خصوص غارها، مراکز تکثیر و پرورش حیات وحش تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچ گونه مجوزی برای ورود به مناطق تحت مدیریت، این اداره کل صادر نخواهد شد.

اکبری بیان کرد: همه ساله با شروع فصل بهار علاقمندان به طبیعت و گردشگران زیادی از داخل و خارج استان از  مناطق تحت مدیریت استان نیز بازدید می‌کردند، اما به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه امسال در روز طبیعت ورود به مناطق تحت مدیریت ممنوع خواهد بود.

وی از مردم در خواست کرد تا با رعایت نکات بهداشتی و لغو مسافرت‌های درون شهری و برون شهری و ماندن در خانه از انتقال و شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: با افرادی که موارد مذکور را رعایت نکنند قطعا با همکاری مراجع قضایی و انتظامی و در راستای اجرای تکالیف ستاد مربوطه در استان  برخورد خواهد شد.

اکبری با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان، یادآور شد: ما مدافعان طبیعت، تلاش‌های این افراد را فراموش نکرده و در راستای همکاری با این مدافعان آماده همه گونه همکاری هستیم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *