اجتماعی ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از ۲۳ فروردین در خراسان جنوبی

ستاد استانی مدیریت کرونا

به گزارش اصحاب رسانه، استاندار  امروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: در اجرای این طرح فعالیت صنوف کم ریسک و متوسط با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته می‌شود و تیم‌های بهداشتی و گشت‌های مشترک بر نحوه فعالیت این واحد‌ها نظارت مستمر خواهند کرد.

آقای معتمدیان افزود: فعالیت واحد‌های صنفی غیر ضرور پر ریسک، کماکان تا پایان فروردین ماه ممنوع است و فهرست اصناف کم ریسک برای فعایت دوباره هم از طریق اصناف اعلام می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: واحد‌های تولیدی و صنعتی هم باید به فعالیت خودشان ادامه دهند منوط به اینکه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دستگاه‌های متولی هم امکانات و شرایط لازم را برای فعالیت شان فراهم کنند.

استاندار افزود: فعالیت ادارات از ۲۳ فروردین با دو سوم نیرو‌ها خواهد بود و تمامی مدارس و دانشگاهها، اماکن عمومی همانند اماکن مقدسه، بوستانها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی هم تا پایان فروردین تعطیل هستند.

آقای معتمدیان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان فروردین ادامه دارد و در ۲۴ ایستگاه ورودی و خروجی استان، کماکان از ورود افراد غیر بومی به استان و خروج افراد بومی جلوگیری می‌شود. استاندار خراسان جنوبی همچنین از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صدا و سیما در خصوص مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: صدا و سیما‌ی استان هم اکنون نقش مهمی در مدیریت افکار عمومی داشته و مرجعیت دارد و مردم منتظرند تا از صدا و سیما اخبار موثق را کسب کنند.

در این نشست همچنین بر ادامه فعالیت طرح‌های عمرانی در استان تاکید و گفته شد هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای فعالیت طرح‌های عمرانی از سوی ستاد‌های ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ نشده است و این طرح‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی ادامه یابند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این نشست گفت: برای تردد کارگران و پرسنل این طرح‌ها هم هیچ محدودیت و ممنوعیتی نیست و پیمانکاران فهرست این نیرو‌ها را در اختیار فرمانداری‌ها قرار دهند تا مشکلی برای ترددشان وجود نداشته باشد.

میر جعفریان افزود: برای تامین مصالح پروژه‌های عمرانی هم، تمهیدات لازم در ستاد استانی و سازمان صمت اندیشیده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هم در این نشست تاکید کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و با مازاد نیاز مردم مواجه هستیم و جای هیچ نگرانی نیست.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *