اجتماعی ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برقراری مجدد پرواز‌های ایران ایر در فرودگاه بین المللی بیرجند

فرودگاه بیرجند

به گزارش اصحاب رسانه، مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر پرواز‌های مسیر تهران- بیرجند- تهران خود را در طول هفته برقرار کرده و پرواز‌های مسیر مشهد- بیرجند- مشهد همچنان لغو است.

طهماسبی افزود: مجوز برقراری مجدد پرواز‌ها توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا صادر شده است و این فرودگاه همچون گذشته آمادگی کامل را برای پذیرش پرواز‌ها دارد.

وی گفت: همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی مانند بررسی حال عمومی مسافران، ضدعفونی بار همراه مسافر و ضدعفونی ترمینال ها، نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی و … همچون گذشته انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا که روز‌های یکشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران- بیرجند- تهران برقرار بود همچنان لغو است و در مجوز ستاد ملی کرونا از ابتدای اردیبهشت یا خرداد، با هفته‌ای دو پرواز در مسیر تهران- بیرجند- تهران دوباره برقرار خواهد شد.

طهماسبی گفت: شرکت هواپیمایی ایرتور نیز تا پایان خرداد ماه علاوه بر سه شنبه، روز‌های یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران- بیرجند- تهران برقرار کرده که در حال رایزنی برای افزایش پرواز‌های این شرکت به مرکز استان هستیم.

وی درباره پرواز‌های طبس نیز افزود: پرواز‌های فرودگاه طبس که از اوایل اسفند ماه لغو شده بود، پس از صدور مجوز‌های لازم ستاد ملی کرونا با هفته‌ای دو پرواز در روز‌های یکشنبه و سه شنبه میزبان پرواز تهران- طبس- تهران خواهد بود.

طهماسبی درباره پرواز‌های فرودگاه بیرجند در ایام تابستان هم گفت: برنامه تابستانی این فرودگاه شامل ۲۸ پرواز در هفته است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *