اجتماعی ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به ۴۳۸ نفر رسید

کرونا

به گزارش اصحاب رسانه، کامبیز مهدی زاده بعدازظهر چهارشنبه در خصوص آمار ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۳۵ آزمایش انجام شده بر روی بیماران و موارد مشکوک تعداد شش مورد مثبت به جمع بیماران افزوده شده است.

وی با بیان اینکه از شش مورد جدید کشف شده سه مورد سرپایی و سه مورد از بیماران بستری بوده‌اند، افزود: دو مورد از بیماران مربوط به شهرستان بیرجند و چهار مورد مربوط به شهرستان طبس بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی جدید در استان نداشته‌ایم، گفت: از مجموع یک هزار و ۷۴۱ آزمایش انجام شده تاکنون تعداد ۴۳۸ مورد مثبت کشف شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۶ بیمار در بیمارستان بستری هستند، عنوان کرد: تاکنون ۳۸۰ بیمار با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه برنامه غربالگری فردی در استان به ۷۶۹ هزار و هفت نفر رسیده است، بیان کرد: غربالگری خانوار استان نیز به ۲۳۲ هزار و ۵۷ نفر معادل ۹۶.۷ درصد کل خانوارهای استان رسیده است.

وی ادامه داد: ۹۲ هزار و هفت نفر از مردم استان با مراجعه به سامانه سلامت به صورت خود اظهاری در برنامه غربالگری شرکت کرده‌اند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *