اجتماعی ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهلت تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۹۹ تا پایان خرداد تمدید شد/ اعزام ۲۰۲۰ زائر خراسان‌جنوبی به سرزمین وحی

حج تمتع

ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اصحاب رسانه، اظهار کرد: زائرانی که تا پایان خرداد سال ۱۳۸۶ ودیعه‌گذاری کردند می‌توانند تا پایان خرداد سال جاری به سامانه تشرف مراجعه و نسبت به ثبت‌نام  در کاروان‌های زیارتی امسال در سراسر استان خراسان‌جنوبی اقدام کنند.  

وی با بیان این‌که تعداد زائران استان که برای تشرف به حج ثبت‌نام دارند بسیار زیاد است، افزود: درحج تمتع سال جاری دو هزار و ۲۰ زائر از خراسان‌جنوبی عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیر حج وزیارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حال حاضر برخی از کاروان‌های استان ۲۰ درصد ظرفیت خالی دارد و برخی تکمیل شده است.

وی اظهار کرد: ابتدا مهلت تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال اعلام شد اما مجدد مهلت تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا تمام مراحل ثبت‌نام زائران به صورت اینترنتی و غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت https://reserve.haj.ir و سامانه www.tasharof.haj.ir انجام می‌شود.

نوفرستی افزود: در حال حاضر سفرهای عتبات عالیات نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نمی‌شود و ان‌شاءالله بعد از برطرف شدن ویروس کرونا سفرها انجام خواهد شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *