اجتماعی ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عملیات اجرایی احداث ۲۲ کیلومتر از باند دوم سربیشه – ماهیرود تسریع می‌شود/ افزایش ۴ برابری اعتبارات این محور در سال ۹۸

داعی

وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخ تصادف در محور سربیشه – درح – ماهيرود و عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختن این حادثه تلخ، اظهار کرد: اعتبارات محور سربیشه درح ماهیرود در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ حدود ۴ برابر افزایش داشته است.

وی افزود: مجموع اعتبار سال ۹۷ محور سربیشه – درح- ماهیرود ۶۵ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و نگاه ویژه مسئولان  به منطقه مرزی درح در سال گذشته اعتباری بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال مصوب شد که نشان از رشد حدود ۴ برابری اعتبارات نسبت به سال ۹۷ دارد.

داعی عنوان کرد: در ادامه این مسیر و با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار پيش‌بينی شده برای این محور در قانون بودجه سال ٩٩ به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال افزایش داشته  که شاهد رشد حدود دو برابری اعتبارات نسبت به سال ۹۸ هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اقداماتی که تاکنون در این محور از سوی اداره کل  راه و شهرسازی استان انجام شده یا در دست اجرا است، گفت: تکمیل و بهره برداری ۲ کیلومتر از باند دوم در قالب کمربندی شهر درح و احداث پل ۵ دهنه طاقی بر روی مسیل ماهیرود که درمراحل پایانی است و به زودی بازگشایی خواهدشد از جمله اقدامات انجام شده است.

داعی خاطرنشان کرد: همچنین ️تکمیل و بهره‌برداری از ٧ کیلومتر باند دوم احداثی تا اوایل خرداد ماه سال ۹۹ و تسريع در عملیات اجرایی احداث ۲۲ کیلومتر از باند دوم محور به مبلغ اولیه ۵۴٠ میلیارد ریال که در دهه فجر سال ۹۸ توسط استاندار کلنگ‌زنی شد از دیگر اقداماتی است که درحال انجام است.

وی در خصوص ادامه این محور، بیان کرد: مطالعات و اسناد مناقصه احداث ۵۰ کیلومتر دیگر از باند دوم به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال و در قالب دو قطعه تهیه شده که ان‌شاءالله بزودی و پس از طی تشریفات مناقصه حداقل يک قطعه به پیمانکار مربوطه واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *