اجتماعی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تکمیل ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان شهریور

مسکن محرومان

به گزارش اصحاب رسانه، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان استان از مصوبات سفر اسفند ۱۳۹۷رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی است که ساخت ۵ هزار واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۵ هزار واحد دیگر هم تعهد کمیته امداد امام خمینی استان است. امروز در نشست کمیته راهبری مسکن محرومان استان مصوب شد ساخت این واحد‌ها در شش ماهه نخست امسال به پایان برسد و تحویل متقاضیان شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست گفت: تا کنون بیش از ۵ هزار واحد در قالب این نهضت برای محرومان ساخته شده که بقیه در مرحله فونداسیون و اجرای سقف هستند.

میرجعفریان با تاکید بر سرعت دادن به اجرای زیرساخت‌های مسکن محرومان افزود: تامین آب، برق، گاز و اجرای معابر این واحد‌ها باید با سرعت بیشتری انجام شود و مردم روستا‌ها هم در حفاری و اجرای شبکه‌ها همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در برخی روستا‌ها هنوز مشکل تامین زمین برای متقاضیان وجود دارد، گفت: اگر در این روستا‌ها امکان واگذاری زمین در محدوده طرح هادی و یا خارج از آن وجود نداشته باشد تنها گزینه تامین زمین در روستا‌های همجوار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم گفت: ساخت ۵ هزار واحد برای محرومان سهمیه این بنیاد است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارند و برای ساخت این واحد‌ها ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه زمین جدید واگذار شده و بقیه درجا سازی شده اند.

آسمانی مقدم افزود: هزار و ۱۰۰ قطعه زمین دیگر هم برای متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان واگذار شده است و اگر هم مشکلی در تامین زمین هست مربوط به روستا‌هایی است که یا کوهستانی اند یا محصور در جاده و مزارع و باغ ها هستند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *