اجتماعی ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ممنوعیت برگزاری مراسم قدر در مساجد بدون تهویه

ناصر خوش‌خبر

به گزارش اصحاب رسانه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: متولیان مساجد بدون تهویه هوا که اقدام به برگزاری مراسم شب‌های قدر کنند اعمال قانون می‌شوند. خوش خبر با اشاره به دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم شب‌های قدر، گفت: زمینه و بستر برگزاری مراسم شب‌های قدر در تمامی مساجد استان منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شد.

وی افزود: مساجد دارای فضای باز شرکت کنندگان در فضای باز با رعایت فاصله یک متری می‌توانند مراسم شبهای قدر را برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در مساجدی که فضای روباز نداشته و در شبستان‌ها مراسم برگزار می‌شود شرکت کنندگان تنها مجاز به استفاده از یک چهارم ظرفیت مسجد هستند.

وی تأکید کرد: افراد دارای بیماری‌ های زمینه ای، بیماران خاص، کودکان و سالمندان در این مراسم شرکت نکنند و مراسم را از پخش مستقیم مشاهده کنند.

خوش خبر افزود:  شرکت کنندگان از دستکش، ماسک و وسایل شخصی از جمله ادعیه، جانماز، تسبیح، مهر و قرآن استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شهرستان‌ها تیم‌هایی متشکل از هیئت امنا، بسیج و نیرو‌های فرمانداری‌ها برای رصد وضعیت مساجد تشکیل شده است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *