اجتماعی ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نماز عید فطر در آستان هفت امامزاده خراسان جنوبی برگزار می‌شود

امامزاده

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور روز پنجشنبه افزود: امامزاده سلطان مصیب، سلطان کریم شاه و سید حسن (ع) در شهرستان سرایان، امامزاده زیدالنار (ع) در قاین، امامزادگان سیدالحسین و سید علی (ع) در نهبندان و امامزاده سید ابوالقاسم نصرآباد در شهرستان خوسف میزبان نمازگزاران در روز عید فطر خواهند بود.

وی بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای برپایی نماز عید فطر تاکید کرد و گفت: به همراه داشتن سجاده و مهر شخصی برای اقامه نماز الزامی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: در برخی شهرستان‌ها ماسک و دستکش بین نمازگزاران توزیع خواهد شد اما بهتر است از قبل افراد با ماسک و دستکش حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب قدر در برخی امامزادگان استان افزود: همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قابل تقدیر است.

بخشی پور بیان کرد: ماه مبارک رمضان ۲ هزار و ۶۰۰ بسته غذایی و ۲ هزار و ۴۴۰ بسته بهداشتی از سوی مراکز افق در امامزادگان بین نیازمندان استان توزیع شده است.

نماز عید فطر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در مصلاها برگزار نمی‌شود و در مساجد شهرها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *