اجتماعی ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پرداخت ۵۴۰ میلیارد تومان برای توسعه خراسان جنوبی

نوبخت

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، دکتر نوبخت گفت: در سفر قبلی برای توسعه این استان مستعد قرار شد ۹۴۰ میلیارد تومان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای پروژه‌های زیربنایی اختصاص یابد که از این رقم ۵۴۰ میلیارد تومان به استان پرداخت شد.

وی افزود: مابقی این اعبتارات تا پایان امسال فرصت است که ما پروژه‌های زیربنایی را تقویت خواهیم کرد تا استعداد و قوه به فعلیت تبدیل شود.

نوبخت گفت: در سفر قبل به خراسان جنوبی ۱۰هزار واحد مسکونی بویژه در روستا‌ها پیش بینی شد که در کمتر از یک سال ۲ هزار واحد را تحویل دهیم و امروز در این سفر ۵ هزار واحد مسکونی دیگر که آماده بهره برداری است کلید آن تحویل قشر نیازمند خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای ۵ هزار واحد دیگر که عمدتا برای افراد محروم شهر‌ها و یا مناطق شهری هستند کلنگ آن به زمین زده می‌شود و کار اجرایی آغاز می‌شود.

نوبخت گفت: برای توسعه استان و جهش تولید تعدادی طرح پیش بینی شده که در قالب تفاهم نامه‌ای در استان منعقد خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در خصوص پنل‌های خورشیدی هم ۷ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده و علاوه بر آن ۵ هزار نفر دیگر از طریق تفاهم نامه مرتبط با صنایع دستی داریم که زمینه اشتغال ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر فرصت دیگر به استان اضافه می‌شود.

وی گفت: بر اساس گزارش استاندار خراسان جنوبی با توجه به اجرای طرح‌های زیزبنایی نرخ بیکاری استان به کمترین مقدار رسیده که امیدواریم با ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان بتوانیم خراسان جنوبی را به عنوان استان نمونه در کشور معرفی کنیم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *