اجتماعی ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خراسان جنوبی به زودی پایلوت اقتصادی و اجتماعی در کشور می‌شود

سید کمال الدین میرجعفریان

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، کمال الدین میرجعفریان، امروز شنبه ۲۴ خرداد در همایش آیین رسم هجرت و تقدیر از جهادگران عرصه کمک مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: بسیج سازندگی دارای روحیه معنوی و فرهنگ اصیل انقلاب است.

وی افزود: بسیجیان ثابت کردند در تمام شرایط خاص طبیعی و اجتماعی در کنار نظام و ولایت هستند؛ فرهنگ انقلابی در وجود بسیجیان متبلور شده و همواره برای کمک به مردم و محرومان آماده هستند.

میرجعفریان ادامه داد: چهار شهرستان خراسان جنوبی، معین محرومیت زدایی مشخص شده و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: به زودی شاهد خواهیم بود که خراسان جنوبی نه تنها محرومیت نخواهد داشت، بلکه پایلوت اقتصادی و اجتماعی در سطح کشور خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات مطلوب گروه‌های جهادی در بحران‌هایی چون سیل و کرونا، افزود: ۲۴۰ واحد آسیب دیده از سیل با کمک دولت و گروه‌های جهادی بازسازی شد.

میرجعفریان با اشاره به اجرای پروژه‌های آبخیزداری و احیای قنوات، تصریح کرد: علی رغم کمبود آب در استان، عمده خسارت‌ها ناشی از روان آب‌ها است.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح‌های آبخیز داری ۸۵ میلیون متر مکعب آب ذخیره سازی کردیم که تاثیر بسزایی در رونق روستاها و ماندگاری روستائیان داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: طی سفر معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی، پنج تفاهم نامه در راستای اشتغالزایی و محرومیت زدایی در استان منعقد شد.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *