اجتماعی ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توقیف ۳۲ میلیارد ریال عواید نامشروع سرباند معروف قاچاق مواد مخدر

مواد مخدر

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به تداوم برگزاری جلسات کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر برای مبارزه با جرم پول‌شویی، اموال یکی از سر باند‌های معروف مواد مخدر که به اتهام حمل محموله سنگین مواد مخدر دستگیر و در زندان به سر می‌برد بررسی و تحت نظارت قرار گرفت.

سرهنگ پارسا فر افزود: مأموران پلیس آگاهی در بررسی اموال و دارایی‌های قاچاقچی معروف به این نتیجه رسیدند که متهم هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی نداشته و کلیه اموال و دارایی‌های وی که به نام خود و اعضای خانواده وی به ثبت رسیده از طریق عواید نامشروع خریدوفروش مواد مخدر حاصل‌ شده است.

وی گفت: مأموران در تحقیقات خود و با بررسی‌های فنی، حساب‌های مختلف متهم را که وجوه به‌صورت کارت به کارت واریز و برداشت‌شده و در یک‌ لحظه در چندین حساب جابه‌جا و انتقال شده را شناسایی کردند و ضمن هماهنگی با مقام قضائی این حساب‌ها مسدود و ۲ باب منزل مسکونی و ۴ خودروی سواری متعلق به متهم نیز توقیف شد.

سرهنگ پارسا فر با اشاره به ارزش ۳۲ میلیارد ریالی اموال توقیف‌شده افزود: پلیس ضمن برخورد قاطع با حمل و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، با هوشیاری تراکنش‌های مالی نامشروع را برای مبارزه با پول‌شویی رصد کرده و بدون اغماض با مفسدان اقتصادی نیز برخورد می‌کند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *