اجتماعی ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۳۰۱ واحد مسکن شهری در خراسان جنوبی کلنگ‌زنی شد

مسکن شهری

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، این تعداد واحد مسکونی در قالب ۱۰ پروژه در پنج شهر استان به صورت همزمان در خیابان ملاصدرای بیرجند کلنگ‌زنی شد.

اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این واحدها ۱۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان است.

پروژه‌ مسکن ۱۰ واحدی و ۲۴ واحدی حاجی‌آباد بیرجند، ۸۲ واحدی حسین‌آباد بیرجند، ۴۰ واحدی ملاصدرا، ۶ واحدی خیابان سپیده و ۱۰ واحدی خیابان غفاری در شهر بیرجند و نیز ۴۹ واحدی مود سربیشه، ۳۲ واحدی دیهوک و ۱۰ واحدی دشتغران طبس از جمله این پروژه‌ها  است.

این پروژه‌ها در قالب واحدهای ۲ و سه خوابه با زیربنای ۱۰۰ تا ۱۴۰ متر مربع طراحی و اجرا خواهد شد که مدت زمان احداث این واحدها ۲۴ ماه تعیین شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی افراد با شرایط خاص، اقشار کم‌درآمد، با درآمد متوسط و متوسط به بالا می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و اعلام تقاضای خرید این واحدها در بنیاد مسکن شهر محل سکونت خود اقدام کنند.

همزمان با نخستین روز هفته دولت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای شهر بیرجند با حضور استاندار، جمعی از مدیران و مردم شهیدپرور این دیار غبارروبی و عطرافشانی شد.

دوم تا هشتم شهریور (سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰) هفته دولت نام دارد.

هفته دولت امسال یک هزار و ۵۱۵ پروژه یا طرح با اعتباری بیش از چهار هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد یک هزار و ۸۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۴۳۵ پروژه نیز در مناطق شهری و روستایی استان آغاز می‌شود.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *