اجتماعی ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدارس خراسان جنوبی تعطیل نمی شود/ حضور الزامی نیست

مدرسه

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، محمد علی واقعی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، حفظ سلامت دانش آموزان از اولویت‌های پیش رو است.

وی با بیان اینکه ضدعفونی مستمر مدارس همواره در دستور کار قرار دارد، افزود: در مجموع رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی سر لوحه کادر آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: از والدین خواستاریم دانش آموزانی که حتی کمترین علائم سرماخوردگی دارند را به مدرسه نفرستند.

واقعی با اشاره به آمار مسئولان نسبت به ابتلای هشت دانش آموز به کرونا بیان کرد: اگرچه مدت زمان قرنطینه دو هفته است اما تاکید کرده ایم این دسته از خانواده‌ها یک هفته بیشتر از حد معمول قرنطینه بوده و دانش آموزان با گواهی سلامت به مدرسه باز گردند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعطیل شدن مدارس در ۱۵ مهر ماه بیان کرد: در هر صورت، آموزش حضوری و الزامی نبودن حضور دانش آموزان را تا پایان سال تحصیلی خواهیم داشت.

واقعی تاکید کرد: از دانش آموزان خواستاریم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد ابتلای این قشر به کرونا ویروس نباشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خواستار همکاری والدین در رعایت مسائل بهداشتی شد و افزود: همچنین معلم‌ها و کادر آموزشی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر دانش آموزان هستند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *