اجتماعی ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۱۶فوتی جدید کرونا در ۲۴ساعت گذشته در خراسان جنوبی

کرونا

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۱۶بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان فوت کردند که با فوت آنها، تعداد کل فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی به ۳۹۳نفر رسید.

۳نفر از فوتی‌های شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان بیرجند، ۵نفر طبس، ۲نفر فردوس، ۲نفر بشرویه، ۲نفر سرایان، یک نفر خوسف و یک نفر مربوط به شهرستان زیرکوه است.

  • دکتر مهدی زاده افزود: در شبانه روز گذشته همچنین ۳۳۵آزمایش کرونا در خراسان جنوبی انجام که ۲۶۴آزمایش مثبت قطعی اعلام شد.

وی گفت: از ۲۶۴بیمار جدید شناسایی شده در ۲۴ساعت گذشته، ۵۶نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۲۰۸نفر به صورت سرپایی نمونه گیری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از ۲۶۴بیمار جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته، ۱۲۲نفر مربوط به بیرجند، ۲۳نفر فردوس، ۵۴قاین، ۲۵نفر طبس، ۵نفر نهبندان، ۳نفر درمیان، ۳نفر سربیشه، ۱۳نفر سرایان، ۱۱نفر بشرویه، و ۵نفر مربوط به شهرستان خوسف است.

دکتر مهدی زاده گفت: هم اکنون ۴۶۰بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری اند که ۲۸۸نفر آنان مبتلا به کرونایند و از این تعداد ۵۱نفر در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند که حال ۱۴نفر آنان وخیم است.
تا کنون ۸هزار و ۸۷۳بیمار کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شده اند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *