اجتماعی ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کرونا و ۱۰ قربانی دیگر در خراسان جنوبی

کرونا

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۱۰ نفر دیگر از بیماران کرونای استان، جان خود را از دست دادند و آمار کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴۷۳ نفر رسید.

دکتر مهدی زاده افزود: ۴ نفر از فوتی‌های شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان زیرکوه، ۳ نفر سرایان، ۲ نفر قاین و یک نفر مربوط به شهرستان طبس است.

وی با اشاره به انجام ۲۵۷ آزمایش کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد جواب ۱۵۱ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد که ۵۲ مورد مربوط به بیماران بستری و ۹۹ مورد مربوط به بیماران سرپایی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: از ۱۵۱ بیمار جدید شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ مورد مربوط به شهرستان بیرجند، ۳۳ نفر قاین، ۲۹ نفر فردوس، ۱۳ نفر طبس، ۸ نفر خوسف، ۷ نفر سرایان، نهبندان و درمیان هر کدام ۵ نفر و ۳ نفر هم مربوط به شهرستان سربیشه است.

دکتر مهدی زاده گفت: هم اکنون ۴۲۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری اند که ۲۴۹ نفر آن‌ها مبتلا به کرونایند و از این تعداد ۵۳ نفر در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند.
حال ۱۹ بیمار کرونا نیز در خراسان جنوبی وخیم است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *