اجتماعی ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ادامه فعالیت ادارات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان

ملانوری

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، حسبنی گفت: براساس تأکید رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی کرونا در جلسه امروز شنبه ۸ آذر ستاد ملی کرونا، فعالیت ادارات در شهر‌های به رنگ قرمز با حضور حداکثر یک سوم کارمندان ادامه دارد.  وی تأکید کرد: ادارات در این شهر‌ها تعطیل نیستند و حضور حداکثر یک سوم کارکنان با نظر بالاترین مقام دستگاه اجرایی  الزامی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی به استثنای بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و حوزه‌های خدمات رسان مکلف هستند با برنامه ریزی‌های دقیق مسئولیت‌های خود را با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام دهند.

حسینی گفت: در شهر‌های به رنگ قرمز، دو سوم کارکنان از طریق دورکاری، شیفت کاری و یا مرخصی به صورت چرخشی از حضور در محل کار معاف هستند.

وی تأکید کرد: براساس بخشنامه ۲۷  آبان ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور، در شهر‌های با وضعیت نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام نمایند، در سایر ادارات شهر نیز ارائه خدمات با حضور پنجاه درصد کارکنان انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: در شهر‌های با وضعیت زرد نیز کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با صد درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام می‌شود.

حسینی گفت:  با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا و بخشنامه‌های معاونت رئیس جمهور و حسب تأکید استاندار، تمام کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط‌های اداری، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلای به بیماری، استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *