اجتماعی ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی تا تامین کادر درمان

نمکی

سعید نمکی، یکشنبه شب ۲۳ آذر در خصوص وضعیت کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه حامل پیام رئیس جمهور محترم برای مسئولین و مردم استان و قدردانی از همه زحماتشان در این مدت بودم، افزود: این ۶۴ پروژه در زمانی که در اوج بیماری کرونا بودیم و در شرایط سخت و بسیار پر مشکل اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، یک پیام امیدوار کننده برای مردم بود و ناامید کننده برای کسانی که فکر می‌کنند ما در این تحریم‌ها به زانو در خواهیم آمد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این طرح را ارزیابی کردیم، طرحی که مزین است به نام سردار بزرگوار رشیدی که به دست پلید تروریست‌ها به شهادت رسید.

نمکی ادامه داد: این طرح را با کمک عزیزانمان در سازمان بسیج و هلال احمر و مردم عزیزی که در این مدت با ما همراهی کردند و خیرین بزرگوار به شکل محله محور راه‌اندازی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جلسه ستاد دانشگاهی گزارشات، کمبودها و کاستی‌هایی که وجود داشت، گزارش شد و مقرر شد در اسرع وقت آنچه که به عنوان نیازمندی‌های اصلی در زمینه زیرساخت‌ها است، کمک و اسرع وقت مرمت و بازسازی کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: از جمله این مشکلات قسمتی منابع مالی و منابع جهت استمرار طرح بود که مقرر شد در اسرع وقت انجام شود و با اخذ مجوز ۵۲ هزار نیرو در سال قرار شد تعدادی از این افراد را به خراسان جنوبی اختصاص دهیم.

نمکی یادآور شد: همچنین دستگاه اکسیژن ساز برای سایر شهرستان‌ها تامین خواهد شد که خوشبختانه ما در استان خراسان جنوبی مشکل بزرگ لاینحل نداشتیم.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *