اجتماعی ۰۴ دی ۱۳۹۹ - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با عرضه‌کنندگان تخم مرغ به قیمت بیشتر از ۱۵ هزار تومان برخورد می‌شود

تخم مرغ

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان  سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با عرضه‌کنندگان تخم مرغ به قیمت بیشتر از ۱۵ هزار تومان برخورد می‌شود.

علی تهوری، امروز پنج شنبه ۴ دی ماه در بازدید از مراکز عرضه مسقیم و عمده فروشی‌های تخم مرغ درمرکز استان گفت: با واحدهای صنفی که تخم مرغ را بیشتر از قیمت مصوب عرضه کنند برخورد می‌شود.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، وی با تاکید بر رعایت قیمت تخم مرغ به قیمت حداکثر ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده در واحدهای صنفی، اظهار کرد: عمده فروشان تخم مرغ موظف هستند لیست توزیع روزانه خود را جهت نظارت بر شبکه توزیع به بازرسان معاونت بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان سازمان ارائه کنند.

تهوری افزود: بازرسان این سازمان بصورت ویژه و در قالب تیم‌های تخصصی و گشت‌های مشترک واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی مورد رصد و بازرسی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: واحدهای خرده فروشی ملزم به ارائه فاکتور خرید به بازرسان و صدور فاکتور یا صورت حساب فروش در صورت در خواست مشتری به مصرف کننده هستند.

تهوری در خصوص اعلام برخی از شهروندان مبنی بر کمبود تخم مرغ در سطح بازار اظهار کرد: مسئولیت تولید و تامین تا مرحله عمده فروشی بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است که مراتب به سازمان مربوطه اعلام و در حال پیگیری است.

وی از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و عرضه تخم مرغ بیش از ۱۵ هزار تومان  موارد را به سامانه ۱۲۴ سازمان اعلام کنند.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *