استان ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مشارکت منطقه ویژه اقتصادی در احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه

در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، تفاهم نامه مشارکت منطقه ویژه اقتصادی در احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ طی این تفاهم نامه، با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدرسه ای ۱۲ کلاسه در شهرستان بیرجند احداث می شود.

معاون استاندار در این جلسه، مشارکت خیرین در احداث فضاهای آموزشی را امری خداپسندانه خواند.
عباس زاده به محدودیت های اعتباری دولت اشاره کرد و گفت: مشارکت خیرین در اموری همچون مدرسه سازی و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و …، روند رفع نیازهای هر منطقه را سرعت می بخشد و در توسعه خدمات رسانی ها بسیار مؤثر است.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان نیز با بیان اینکه احسان و نیکوکاری سبب ایجاد دوستی و صمیمیت بین افراد جامعه می‌شود، گفت: از جمله کارهای ارزشمند و خداپسندانه‌ای که نصیب انسان ‌ها می‌شود، مدرسه‌ سازی است که خیر ماندگار می باشد.

صفدری زاده تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در توسعه و رشد علم و دانش در کشور پیشقدم هستند و نقش تأثیرگذاری در جهت رفع مشکلات آموزشی دارند.

وی با بیان اینکه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار پیشنهاد دادیم تا شرکتی در قالب شرکت های سرمایه گذاری در استان شکل بگیرد، گفت:استاندار می تواند به پشتوانه این شرکت های سرمایه گذاری، طرح های زیادی اجرا کند. به گفته وی؛ مجموعه” تاپسر” تاکنون هشت مدرسه در سطح کشور احداث کرده و در خراسان جنوبی هم در قالب منطقه ویژه اقتصادی، مدرسه ای ۱۲ کلاسه را احداث می کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این جلسه، خیرین را بازوی توانمند مدرسه سازی عنوان کرد و اظهار داشت: از ۴۷۹ کلاس در دست احداث در استان ۴۵۷ کلاس با مشارکت خیرین ساخته خواهد شد که این درصد مشارکت خیرین در مدرسه سازی، از توجه این بزرگواران به رفع محرومیت های آموزشی حکایت دارد.

چاوشان از سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی منطقه ویژه اقتصادی طی این تفاهم نامه گفت و افزود: ۵۰ درصد از هزینه احداث این مدرسه توسط منطقه ویژه اقتصادی و ۵۰ درصد هم توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی تأمین می شود.

وی با قدردانی از منطقه ویژه اقتصادی، اذعان داشت: معاونت عمرانی استانداری هم در پیشبرد اهداف آموزشی و جذب مشارکت خیرین برای مدرسه سازی به ویژه خیرین حقوقی همکاری تنگاتنگی با سازمان نوسازی داشته که شایسته قدردانی است.

🔸انعقاد تفاهم نامه مشارکت منطقه ویژه اقتصادی در احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه
بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *