سیاسی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیداری جهانی علیه استکبار مسئولیت دانشگاهیان را سنگین‌تر می‌سازد

کارشناس مسائل سیاسی در خراسان جنوبی گفت: امروز جوامع بشری به خود آمده اند و در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و اعتراض می کنند و این امر وظیفه و مسئولیت ما دانشگاهیان را در کشوری که پرچمدار آزادی و اسلام بوده سنگین تر می‌سازد.

ابوذر یاسری کارشناس مسائل سیاسی

کارشناس مسائل سیاسی در خراسان جنوبی گفت: امروز جوامع بشری به خود آمده اند و در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و اعتراض می کنند و این امر وظیفه و مسئولیت ما دانشگاهیان را در کشوری که پرچمدار آزادی و اسلام بوده سنگین تر می‌سازد.

ابوذر یاسری، کارشناس مسائل سیاسی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار نگاه خراسان جنوبی اظهار کرد: حدود ۲۰۰ دانشگاه در ایالات متحده آمریکا و علاوه بر آن در دیگر کشورهای اروپایی برای اعتراض به جنایات صهیونیست ها که نسبت به مردم مظلوم غزه صورت می گیرد به پا خواسته اند که این اعتراضات در واقع بی سابقه ترین اعتراضات مجامع علمی دنیا به این اقدامات بی شرمانه صهیونیست بوده است.

وی بیان کرد: ایدئولوژی غربی ها لیبرال دموکرات به معنای آزادی است اما شاهد سلب این آزادی در فضاهای علمی و دانشگاهی که در واقع موتور پیشران هر کشوری هستند هستیم به طوری که اعتراضات دانشجویان و اساتید سرکوب می شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: طوفان الاقصا چندین اثر شفابخش داشته که از جمله آن آشکارشدن ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و ماهیت سردمداران بین المللی که ادعای حقوق بشر و آزادی بشر را دارند می باشد.

یاسری افزود: شبکه های بین المللی که علیه کشتن یک سگ و حیوان موضع می گیرند امروز در مقابل کشته شدن هزاران انسان بی گناه سکوت کرده و چشم خود را می بندند بنابراین از دیگر اثرات شفابخش طوفان الاقصا آشکار شدن ادعای کذب این شبکه ها برای تمام آزادی خواهان دنیا بوده است.

وی اضافه کرد: امروز جوامع بشری به خود آمده اند و در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و اعتراض می کنند و این امر وظیفه و مسئولیت ما دانشگاهیان را در کشوری که پرچمدار آزادی و اسلام بوده سنگین تر می سازد و مفتخرین که در کشوری نفس می کشیم که بزرگترین حامی مظلومان جهان است.

بانک کشاورزی همراه اول
نویسنده
سید علی اسلامی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *